wtorek, 22 czerwca 2010

Zagadka na przyszłość

Basia zmienia powoli kolor oczu - przynajmniej takie mam wrażenie.
Ogłaszam zatem konkurs, którego rozstrzygnięcie nastąpi zapewne w przyszłym roku.
A pytanie brzmi: jaki kolor oczy będzie miała Basia?
Osoby znające nas mają być może ułatwione zadanie, więc trochę podpowiem. Ja mam tak jakby brązowe oczy, a Franc tak jakby niebieskie.

Wpisujcie swoje propozycje. My je zapamiętamy i potem nikt się nie będzie mówił "no przecież właśnie tak mówiłem...".

Tu będzie czarno na białym. Ha!

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

brązowe oczy

Sir Michał Żonaty pisze...

a wiadomo coś o nagrodach?

Ula pisze...

Nie wystarczy silne poczucie satysfakcji?

m. pisze...

obstawiam oczy Urszulowe

thymir pisze...

obstawiam kolor buśkowy; troszkę lasu , gdzieniegdzie muchomorek, a i prawdziwka pewnie rzucik.
no i kapkę ultramaryny

thymir pisze...

i byłoby pięknie, gdyby nie Wielki Mixer

Franc pisze...

Co jak co ale oczy ma po mnie. Nawet jeśli będą brązowe.

Zielonooka pisze...

czyżby brązowiały?? obstawiam piwne:D :P