czwartek, 20 marca 2008

Wiosenne porządki na blogu

Nie da się nie zauważyć, że zmieniliśmy oprawę graficzną bloga. To trochę jak z przestawieniem mebla - niby wiele się nie zmienia, ale jakoś tak nowy porządek cieszy oko. Przymierzamy się do zrobienia czegoś bardziej fikuśnego, ale na to trzeba czasu i pomysłu, więc póki co poprzestajemy na łatwiejszych rozwiązaniach.

Wielu z was narzekało na koszmarny sposób publikowania postów - skomplikowany, uciążliwy i podcinający wszelką swobodę wypowiedzi. Postaraliśmy się więc odpowiedzieć na te wołania (na puszczy) i maksymalnie ułatwić ten skomplikowany proces.

Nowy sposób zamieszczania postów:
- nie trzeba wpisywać koślawych literek z obrazka (weryfikacji obrazkowej) - najwyżej zaleje nas spam; przy trzeciej próbie rozpoznania tych hieroglifów człowieka szlag trafia, i kasuje wypieszczonego posta. Dlatego od dziś z tym koniec!
- aby się podpisać wystarczy zaznaczyć opcję "Nazwa/adres URL" i wpisać w polu 'Nazwa' swój podpis. Żadnych więcej kombinacji, logowań i cyrków. Oczywiście, cenimy anonimowość i takie wyjście nadal pozostaje.

Tyle możemy zrobić z naszej strony, grzebiąc w ustawieniach. Teraz nie macie już alibi w stylu komentarz mi skasowało to wasze beznadziejne logowanie!

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Nie będzie już captcha? Jestem zawiedziony ;)

Franc pisze...

Bhaat Saab:
nie wierzę. Niemożliwe, żeby ktoś żałował teko świństwa!

Unknown pisze...

Franc:
No w sumie to nie było to świństwo aż takie złe. Widziałem już gorsze, np. tutaj. Prywatnie dodałbym jeszcze jedno, krajowe, z którego muszę czasem niestety korzystać :/
A tak poważnie, to żadne captcha nie jest dobre. Człowiek regularnie korzystający z netu musi na co drugiej stronie udowadniać: tak, jestem człowiekiem :| Co za g...

PS: Chociaż nie, raz trafiłem na takie sprawdzenie, że w formularzu wisiało pole tekstowe, a obok obrazek z napisem "To pole proszę pozostawić puste". Genialne :D

Unknown pisze...

Nie da się nie zauważyć, też coś, ja nie zauważyłem wręcz rutynowo. A gdyby mi ktoś miał wskazać różnicę to nie uzyskał by satysfakcjonującej odpowiedzi. Ale to ja ;]

Anonimowy pisze...

Sprawdzam

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście działa. Proste jak budowa cepa. Dodam, że za Chiny nie wyjaśnię w razie nagłej konieczności jak ten cep jest zbudowany. Gra planszowa toż samo. Ale opis brzmi groźnie ! Czy wszyscy zyją?

Franc pisze...

Żyją, i przenoszą góry, a przynajmniej spore kamienie! Bardzo się cieszę, że nowa metoda logowania wreszcie działa!

Ula pisze...

A mi brakuje tych fajnych literek do wpisywania. Zobaczycie, teraz zaleje nas fala spamu, upadły ostatnie mury broniące przed atakiem SI. To już koniec.

Może czas się pożegnać?

Ganelon pisze...

...Amen.
:)

Unknown pisze...

A'propos spamu: z niewiadomych bliżej powodów prawie cała subskrypcja tego oto wątku wylądowała mi w gmail'owym katalogu "spam"... :>