niedziela, 6 grudnia 2009

Zagadka muzyczna dla wytrwałych

Przeszukałem cały internet i znalazłem tylko marny fragment na jakimś niemieckim amazonie. Kto mi odnajdzie cały utwór, ten może liczyć na słoik świetnego smalcu ze skwarkami, własnej roboty, palce lizać. Do tego chrupiący chlebek gratis.

Album: Christmas in Cuba
Wykonawca: Luis Frank Y Su Tradicional Habana
Tytuł utworu: Last Christmas
Rzeczony fragment

Kawałek mnie podbił całkiem. O ile oryginał zgrany jest do nieprzytomności przez wszystkie stacje radiowe, młócące go w kółko w okolicach Bożego Narodzenia, o tyle kubańska wersja jest tak niesforna, tak z czapki, że przejść obojętnie nie można.

Dodam, że smalcu mam ledwo trzy słoiki. Ilość wciąż się jednak zmniejsza...

2 komentarze:

TomekK pisze...

Poszukaj na youtube "roberto blanco last christmas" a znajdziesz np. http://www.youtube.com/watch?v=B0xA4K6_JnI

Franc pisze...

Nie mogę uwierzyć. Nie wiem jakim cudem Ci się udało, ale słoiczek smalcu jest zasłużenie Twój. Przesyłka kurierska czy odbiór osobisty?

A gdybyś tak jeszcze zdradził tajemnicę, jak ci się to udało... Jakiś mega algorytm wyszukiwania, a może ulubiona piosenka świąteczna?