piątek, 11 kwietnia 2008

Krótka rozmowa graczy online

Rozmowa w trakcie Bitwy o Śródziemie online. Gra 2v2 w koalicjach. Ja gram Rohanem, mój sojusznik Isengardem.

- Ja:
let's attack right up corner [zaatakujmy prawy górny róg]
- Sojusznik: ok

po chwili

- Ja:
ready? [gotów?]
- S: ok

no to jadę. Pacyfikuję osadę, wjeżdżam to twierdzy, tracę jeden oddział ale reszta dziarsko kończy z wrogim Rohanem. Nie dostrzegłem, jak dranie ukradkiem dostali się do mojej twierdzy i zaczęli ją zdobywać

- Ja: support please [wsparcie proszę]
- S: ok

po chwili, kiedy moja twierdza ewidentnie chyli się ku upadkowi, a sojusznika nie widać, zacząłem się denerwować

- Ja: they are finishing me! [wykańczają mnie!]
- S: ok

no to mi dało do myślenia

- Ja: do you speak english? [mówisz po angielsku]
- S: china only [tylko chiński]

Trzeba uważniej dobierać sojuszników.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Prostoduszny i niewykształcony chińczyk
daje do myślenia
Spadkobiercy wyrafinowanej kultury zachodu.
haiku

Anonimowy pisze...

Na szczęście? nic z tego nie rozumiem:)