środa, 23 kwietnia 2008

Pogryź i wypluj

Witam szanownych państwa, dziękuję za głosy wsparcia i zabieram się do pisania.

Od kliku dni Franciszek zamęcza mnie, żebym napisała o naszej nowej zabawce. Nazywa się ona Bitefight. Gramy na serwerze 16. To ważne, bo gdybyście chcieli dołączyć, aby zagrać z nami (a taki jest cel mojego postu) musicie być na tym samym serwerze.

Zagrać można wilkołakiem albo wampirem. Gra jest okrutnie prosta, polujesz, zdobywasz, kupujesz, rozwijasz, aby jeszcze lepiej polować. Prostota jest zaletą tej gry, bo nie wymaga ona wiele myślenia, ani wczytywania się w instrukcję. Osobiście lubię instrukcje - przeczytałam nawet tę dołączoną do kompletu sztućców, ale nie każdy tak ma ...

Najlepiej spróbujcie sami. Po co ufać komuś, kto zakleił sobie właśnie klawiaturę czekoladą. Logując się podajcie nasze imiona: Kamelia lub Hauser. I oczywiście wybierzcie rasę wilkołaki, to wspólnie będziemy prać wampiry. Założyliśmy nawet klan Futrzaki, a teraz szukamy zaufanych, dowcipnych i inteligentnych graczy. Czyli was.
Na zachętę dorzucę obrazek naszej przyszłej, wspólnej siedziby.


Domków na razie nie ma dużo, bo przewidziane są na trzy osoby, ale zawsze możemy się rozbudować :)

7 komentarzy:

david santos pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ula pisze...

Daj się ugryść, nie boli, a dzięki temu dostanę łupo i złoto!

Unknown pisze...

david santos pisze...
   Ten post został usunięty przez administratora bloga.

Czyżby pierwszy spam? :]

Franc pisze...

bhaat saab: no właśnie chyba tak. Mi tam się post podobał, bo chwalił to co pisze Ula, ale jakoś brakowało w nim przekonania. Może dlatego, że ów blogger jest raczej hiszpańskojęzyczny i niewiele skumał z tego co piszemy.
Czyżby czas spamu nadchodził?

Anonimowy pisze...

No, ciekawe ! Może jakieś dobre nowiny wykasowują??? Czekam na takie pilnie. Pozdrawiam :))

Anonimowy pisze...

Alone in the Dark!!
już dwie doby błąkam się, głodne szzcenię pośród hord wygłodniałych wąpierzy -
a moja Matka w Ciemności... mnie olewa
mój obiecany Klan mnie nie che...
przyjdzie mi szczeznąć marnie

Ogryzek
(bez odbioru)

Ula pisze...

Witamy w futrzastych szeregach, witamy!