piątek, 26 lutego 2010

Blog roku 2009

Blogi z gatunku, który uprawiamy rzadko zdobywają nagrody. Bo przecież nie używamy wyrazów brzydkich, nie opisujemy intymnych szczegółów naszego (po)życia, nie rozpowszechniamy szokujących plotek i o zgrozo! nie walczymy o miejsca w wyszukiwarkach. Zatem, czy może być coś dla nas, kulturalnych ludzi, ciekawego w tych blogach wszetecznych zdobywających miejsca w konkursach?

Okazuje się, że może.
Pierwsze miejsce w konkursie "Blog roku 2009. Kategoria: Moje zainteresowania i pasje" wygrała Stanikomania. Ha ha, pomyślałam, blog o staniach. Już nie mają ludzie o czym pisać!
Z ciekawości weszłam i już zostałam :)
Serdecznie polecam artukuł tym, którzy traktują staniki jako zło konieczne. Na inne fora i strony już łatwo trafią ci, których temat zainteresuje. Ja w szczegóły się nie wgłębiam, bo to przecież taki kulturalny blog i nie wiem, czy wypada tu pisać o zwykłej bieliźnie.

Zresztą, nie takiej zwykłej, jak się okazuje.

Brak komentarzy: