poniedziałek, 10 grudnia 2007

Konkurs literacki - rozwiązanie

Ha ha (zwycięsko) myśleliście, że zapomniałem o nagrodach? O nie, moi dzielni Badacze, Wasz trud i potęga intelektualna zostaną docenione! Lecz najpierw rozwiązanie:

Więc przemierzajmy nowe szlaki,
wędrujmy kryjąc w głowie plan, mądry plan!

Dopomagajmy stworom takim,
którym jest ciężej, niż jest nam, właśnie nam!

Niech sprawiedliwość triumfuje,
gdzie skierujemy dziarski krok, śmiały krok!

A nam po trudach niech smakuje
świeżutki porzeczkowy sok, pyszny sok!

Jest to fragment "Marsza cierpliwych detektywów" autorstwa Kajetana Chrumpsa. Nic dodać, nic ująć, jak by powiedział Gżdacz.

Dla zwycięzców brawa i co kto woli, do wyboru czekolada lub mocniejsze trunki.

Ulex - nie zaskoczyłaś mnie, ale należy Ci się za refleks i aktywność
Bhaat Saab - kimkolwiek jesteś, skądkolwiek przybywasz, czekam na Ciebie z kubkiem gorącej czekolady
Di - na Ciebie liczyłem,może być z cynamonem i odrobiną chilli?

Wszystkich Tajemniczych Blogerów, co wiedzieli a nie powiedzieli, pozdrawiam, oby wam google było przychylne przy następnych zagadkach.
Tak tak, kolejne literackie pierwiosnki już wkrótce.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Myślałem, że będzie większy tłum na podium - "sapere aude", jeżeli dobrze pamiętam jak się to pisze ;)
Trzymajcie kubek w zapasie, może kiedyś będzie okazja napoić strudzonego wędrowca...

Ula pisze...

Gorącą czekoladę musiałam sobie sama sprawić, bo gdy czekałam na ukochanego w Nigerze, zdążyłam ją i zamówić, i wypić, nim ukochany wyrwał się ze sklepu i przyszedł. Nie wiedziałam tylko (ja ciemna), że on w tym czasie walczył o poczytalność z bluźnierczymi stworami, których imię Klienci.